Şarkı Önerileri

on 7 Ekim 2012
Merhaba hepinize:D Şu sıralar en çok dinlediğim şarkılardan bir kaçını paylaşmak istedim sizlere malum bazen canımız sıkılıyor ve şarkı dinlemek istiyoruz ama aklımıza şarkı gelmiyor işte bende sizlere yardımcı olmak için bu yazıyı yazıyorum:D
Taylor Swift-WE ARE NEVER EVER EVER GETTING BACK TOGETHER
Şarkı kesinlikle çok şirin:D Arkadaşlığın önemi anlatıyor ve tam dans etmelik zaten kibtede şirin kızımız taylor arkadaşlarıyla parti veriyor:D
Avril Lavigne-Smile
Bir başka şarkımızda Smile:D Aslında şarkı çıkalı baya oldu ama ben o zamandan beri severek dinliyorum:D Umarım bu klibten sonra küs olan herkes barışmıştır:D
Katy Perry-Firework
Katy'i çok severim:D Katycat'im denilebilir:D Tüm şarkıları ayrı bir güzel ama Firework benim için çok özel:D
Little Mix-Wings
image
Bu şarkımızda benim bir kaç haftadır dilimden düşmüyor:D Kızlarımızda çok şirin bu klipde:D

Umarım yardımcı olmuşumdur:))

0 yorum:

Yorum Gönder